Välkommen!

Guldstadsgymnasiet i Skellefteå är en modern skola som förutom lärande och kunskap står för trygghet och trivsel. Som elev hos oss blir du sedd varje dag och får genom detta fantastiska förutsättningar och möjligheter att nå dina mål.

Vårt nära samarbete med näringslivet i stan gör att du som elev har goda möjligheter att bygga en portfolio och skapa värdefulla kontakter för framtiden samtidigt som vi håller oss uppdaterade med det senaste inom branscherna.

På Guldstadsgymnasiet finns fem program, Barn- & fritidsprogrammet med inriktning fritid & hälsa, El- & energiprogrammet med inriktning dator & kommunikationsteknik, Estetiska programmet med inriktning estetik & media, Hantverksprogrammet med inriktning frisör samt Ekonomiprogrammet med inriktning ekonomi.

Är du nyfiken på vår skola eller våra utbildningar, vill komma på besök eller bara ställa en fråga, är du varmt välkommen att höra av dig till oss. Du får även gärna ta en titt i vår utbildningskatalog som du hittar här nedanför.

Återigen, välkommen!

You are currently viewing Välkommen!